REKLAMÁCIE (REKLAMAČNÝ PORIADOK) A ZÁRUČNÁ LEHOTA
- Klient je povinný pri prevzatí tovaru skontrolovať jeho množstvo a prezrieť si kvalitu tovaru. Nesprávne množstvo tovaru, nesprávny druh tovaru a zjavné vady alebo poškodenia tovaru pri dodávke je klient povinný reklamovať písomne prípadne osobne v našej spoločnosti ihneď.
- Na dodávaný tovar je klientovi poskytnutá záručná lehota určená podľa dohody strán alebo určená jednostranne našou spoločnosťou, ak dĺžku záručnej lehoty v konkrétnom prípade určuje všeobecne záväzný právny predpis, bude záručná lehota poskytnutá minimálne v takomto rozsahu.
- Pre prípadné vady tovaru je klient povinný uplatniť reklamáciu bez zbytočného odkladu po ich zistení, a to písomnou formou na adrese sídla spoločnosti, najneskôr však do uplynutia záručnej doby; klient je povinný pri reklamácii tovaru použiť (vyplniť) reklamačný protokol, ktorý je prístupný v obchodných priestoroch spoločnosti a na internetovej stránke (ďalej aj len „reklamačný protokol“). Klient je povinný s dodaným tovarom nakladať v súlade s účelom jeho použitia a podľa poskytnutého návodu na jeho použitie, pričom pri realizácii montáže tovaru je povinný postupovať prísne v súlade s návodom a požiadavkami na montáž. V prípade porušenia niektorej z uvedených povinností spoločnosť nezodpovedá za takto vzniknuté vady tovaru, a to ani v prípade, že sa ich výskyt prejaví v záručnej dobe.
- Spoločnosť požaduje pri všetkých druhoch tovarov, aby montáž tovaru a jeho následný servis vykonával výlučne vyškolený personál odborného servisu a s doporučeným servisným vybavením, pričom sa riadi postupmi stanovenými výrobcom automobilu. V prípade, ak takáto požiadavka nebude zo strany klienta splnená, naša spoločnosť nezodpovedá za vady tovaru, a to ani v prípade, že sa ich výskyt prejaví v záručnej dobe.
- Spoločnosť nenesie žiadnu zodpovednosť za vlastnosti tovaru ani v prípade, ak klient vykoná na tovare akýkoľvek neoprávnený zásah alebo jeho úpravu.
- Za vadu tovaru sa nepovažuje jeho bežné opotrebovanie alebo prirodzená strata pôvodných vlastností. Naša spoločnosť nezodpovedá za vady spôsobené nevhodným používaním, neodbornou montážou a servisnými zásahmi, zanedbaním údržby, živelnými vplyvmi, úmyselným poškodením tovaru.
- K reklamovanému tovaru je klient vždy povinný priložiť vyplnený reklamačný protokol, čitateľný originál alebo kópiu dokladu o kúpe tovaru – faktúru a v prípade, ak ide o tovar podľa bodu 6 tohto článku VOP, tiež potvrdenie o montáži konkrétneho tovaru v autorizovanom autoservise spolu s vyjadrením autoservisu k reklamovanej vade tovaru. V prípade, ak uvedené dokumenty nebudú zo strany klienta pri reklamácii predložené, klient nemá nárok na reklamáciu tovaru a spoločnosť nemá povinnosť reklamáciu prijať. Naša spoločnosť môže reklamovaný tovar poslať na posúdenie svojmu dodávateľovi, v tomto prípade sa reklamačná doba predĺži o čas potrebný na posúdenie reklamácie.
- Pri použitých veciach spoločnosť nezodpovedá za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebením. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena.
VIII. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
- Tieto VOP nadobúdajú účinnosť dňom 01.01.2016.
- Všetky spory vyplývajúce z tejto zmluvy/VOP alebo s ňou súvisiace, vrátane mimozmluvných nárokov budú rozhodnuté pred Všeobecným Rozhodcovským súdom SR, Dunajská 8, 811 08 Bratislava, IČO: 37814681 s konečnou platnosťou jedným rozhodcom ustanoveným rozhodcovským súdom podľa vnútorných predpisov rozhodcovského súdu s možnosťou súdu v zmysle ust. § 22a ods. 1 zákona č. 244/2002 Z.z., tým že stranám boli VOP známe alebo k návrhu priložené.
- Informácie a dokumentáciu poskytnuté našou spoločnosťou klient nie je oprávnený rozmnožovať a/alebo akýmkoľvek spôsobom rozširovať alebo inak sprístupniť tretej osobe, bez súhlasu našej spoločnosti.
- Ak niektoré ustanovenia týchto VOP nie sú celkom alebo sčasti účinné alebo platné alebo neskôr stratia účinnosť alebo platnosť, nie je tým dotknutá účinnosť a platnosť ostatných ustanovení. Namiesto neúčinných / neplatných ustanovení a na vyplnenie medzier sa použije úprava, ktorá, pokiaľ je to právne možné, sa čo najviac približuje zmyslu a účelu týchto VOP.
- Odoslaním objednávky potvrdzuje klient našej spoločnosti, že akceptuje VOP v znení platnom k momentu odoslania objednávky.
- Klient odoslaním objednávky udeľuje našej spoločnosti súhlas na spracovávanie jeho údajov uvedených v objednávke v informačnom systéme spoločnosti za účelom plnenia zmluvy uzatváranej podľa VOP a za účelom ponúkania služieb a produktov našou spoločnosťou, zasielaní informácií o jej činnosti, a to aj elektronickými prostriedkami. Súhlas klient udeľuje na dobu do jeho odvolania. Klient má právo udelený súhlas kedykoľvek odvolať zaslaním písomného oznámenia na e-mailovú adresu našej spoločnosti alebo na poštovú adresu našej spoločnosti.