loader image

Reklamačné podmienky

REKLAMÁCIE (REKLAMAČNÝ PORIADOK) A ZÁRUČNÁ LEHOTA

  1. Klient je povinný pri prevzatí tovaru skontrolovať jeho množstvo a prezrieť si kvalitu tovaru. Nesprávne množstvo tovaru, nesprávny druh tovaru a zjavné vady alebo poškodenia tovaru pri dodávke je klient povinný reklamovať písomne prípadne osobne v našej spoločnosti ihneď.
  2. Na dodávaný tovar je klientovi poskytnutá záručná lehota určená podľa dohody strán alebo určená jednostranne našou spoločnosťou, ak dĺžku záručnej lehoty v konkrétnom prípade určuje všeobecne záväzný právny predpis, bude záručná lehota poskytnutá minimálne v takomto rozsahu.
  3. Pre prípadné vady tovaru je klient povinný uplatniť reklamáciu bez zbytočného odkladu po ich zistení, a to písomnou formou na adrese sídla spoločnosti, najneskôr však do uplynutia záručnej doby; klient je povinný pri reklamácii tovaru použiť (vyplniť) reklamačný protokol, ktorý je prístupný v obchodných priestoroch spoločnosti a na internetovej stránke (ďalej aj len „reklamačný protokol“). Klient je povinný s dodaným tovarom nakladať v súlade s účelom jeho použitia a podľa poskytnutého návodu na jeho použitie, pričom pri realizácii montáže tovaru je povinný postupovať prísne v súlade s návodom a požiadavkami na montáž. V prípade porušenia niektorej z uvedených povinností spoločnosť nezodpovedá za takto vzniknuté vady tovaru, a to ani v prípade, že sa ich výskyt prejaví v záručnej dobe.
  4. Spoločnosť požaduje pri všetkých druhoch tovarov, aby montáž tovaru a jeho následný servis vykonával výlučne vyškolený personál odborného servisu a s doporučeným servisným vybavením, pričom sa riadi postupmi stanovenými výrobcom automobilu. V prípade, ak takáto požiadavka nebude zo strany klienta splnená, naša spoločnosť nezodpovedá za vady tovaru, a to ani v prípade, že sa ich výskyt prejaví v záručnej dobe.
  5. Spoločnosť nenesie žiadnu zodpovednosť za vlastnosti tovaru ani v prípade, ak klient vykoná na tovare akýkoľvek neoprávnený zásah alebo jeho úpravu.
  6. Za vadu tovaru sa nepovažuje jeho bežné opotrebovanie alebo prirodzená strata pôvodných vlastností. Naša spoločnosť nezodpovedá za vady spôsobené nevhodným používaním, neodbornou montážou a servisnými zásahmi, zanedbaním údržby, živelnými vplyvmi, úmyselným poškodením tovaru.
  7. K reklamovanému tovaru je klient vždy povinný priložiť vyplnený reklamačný protokol, čitateľný originál alebo kópiu dokladu o kúpe tovaru – faktúru a v prípade, ak ide o tovar podľa bodu 6 tohto článku VOP, tiež potvrdenie o montáži konkrétneho tovaru v autorizovanom autoservise spolu s vyjadrením autoservisu k reklamovanej vade tovaru. V prípade, ak uvedené dokumenty nebudú zo strany klienta pri reklamácii predložené, klient nemá nárok na reklamáciu tovaru a spoločnosť nemá povinnosť reklamáciu prijať. Naša spoločnosť môže reklamovaný tovar poslať na posúdenie svojmu dodávateľovi, v tomto prípade sa reklamačná doba predĺži o čas potrebný na posúdenie reklamácie.
  8. Pri použitých veciach spoločnosť nezodpovedá za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebením. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena.

VIII. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

  1. Tieto VOP nadobúdajú účinnosť dňom 01.01.2016.
  2. Všetky spory vyplývajúce z tejto zmluvy/VOP alebo s ňou súvisiace, vrátane mimozmluvných nárokov budú rozhodnuté pred Všeobecným Rozhodcovským súdom SR, Dunajská 8, 811 08 Bratislava, IČO: 37814681 s konečnou platnosťou jedným rozhodcom ustanoveným rozhodcovským súdom podľa vnútorných predpisov rozhodcovského súdu s možnosťou súdu v zmysle ust. § 22a ods. 1 zákona č. 244/2002 Z.z., tým že stranám boli VOP známe alebo k návrhu priložené.
  3. Informácie a dokumentáciu poskytnuté našou spoločnosťou klient nie je oprávnený rozmnožovať a/alebo akýmkoľvek spôsobom rozširovať alebo inak sprístupniť tretej osobe, bez súhlasu našej spoločnosti.
  4. Ak niektoré ustanovenia týchto VOP nie sú celkom alebo sčasti účinné alebo platné alebo neskôr stratia účinnosť alebo platnosť, nie je tým dotknutá účinnosť a platnosť ostatných ustanovení. Namiesto neúčinných / neplatných ustanovení a na vyplnenie medzier sa použije úprava, ktorá, pokiaľ je to právne možné, sa čo najviac približuje zmyslu a účelu týchto VOP.
  5. Odoslaním objednávky potvrdzuje klient našej spoločnosti, že akceptuje VOP v znení platnom k momentu odoslania objednávky.
  6. Klient odoslaním objednávky udeľuje našej spoločnosti súhlas na spracovávanie jeho údajov uvedených v objednávke v informačnom systéme spoločnosti za účelom plnenia zmluvy uzatváranej podľa VOP a za účelom ponúkania služieb a produktov našou spoločnosťou, zasielaní informácií o jej činnosti, a to aj elektronickými prostriedkami. Súhlas klient udeľuje na dobu do jeho odvolania. Klient má právo udelený súhlas kedykoľvek odvolať zaslaním písomného oznámenia na e-mailovú adresu našej spoločnosti alebo na poštovú adresu našej spoločnosti.